A A A K K K
для людей із порушенням зору
Михайлівська громада
Запорізька область, Василівський район

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

Дата: 30.10.2019 08:35
Кількість переглядів: 366

Фото без опису

Файли для завантаження

 

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

 

(назва адміністративної послуги)

 

Михайлівська селищна рада

 

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 

Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг

вул. Центральна, буд.21, смт. Михайлівка Михайлівського району Запорізької області,  72002

2

Інформація щодо режиму роботи виконавчого органу місцевого самоврядування та центра надання адміністративних послуг

«Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Михайлівської селищної ради:

Понеділок, вівторок, середа з 8-00 год. до 17-00 год.;

Четвер з 8-00 год. до 20-00 год.;

П’ятниця з 8-00 год. до 17-00 год.;

Субота з 8-00 год. до 16-00 год.

Без перерви на обід. Неділя – вихідний день

 

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти, веб-сайт

Тел./факс: (06132 2-19-85)

Веб-сайт: https://mihajlivska.gromada.org.ua/

Електронна пошта: possovet@meta.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

  1. Закон України від 01.07.2004 року № 1952-IV  «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (в редакції Закону України від 26.11.2015 року № 834-VIII).

5

Акти Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади

  1. Постанова КМУ від 25.12.2015 № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява фізичної особи або її законного представника, представника на підставі довіреності, посвідченої в     установленому     законом порядку, на отримання адміністративної послуги за встановленою формою.

7

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності).
  2. Документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється), (для паспорта у формі паперової книжечки – копії сторінок 1, 2, у разі якщо вклеєне фото по досягненню 25 чи 45 річного віку та 3, 4 або 5, 6 та з реєстрацією місця проживання – особисто завірена).
  3. Реєстраційний номер облікової картки платника податку (ідентифікаційний номер) та його копія завірена особисто (крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України). У разі подання заяви уповноваженою особою така особа, крім документа, що посвідчує її особу, пред’являє оригінал, що підтверджує її повноваження.
  4. У разі подання заяви уповноваженою особою, яка діє від імені фізичної особи, така особа також подає копію документа, що посвідчує особу, яку вона представляє, та копію реєстраційного номера облікової картки платника податку такої фізичної особи.
  5. Документ, що підтверджує внесення плати за надання інформаційної довідки з Державного реєстру прав (квитанція, копія платіжного доручення з відміткою установи банку  тощо або документ, що підтверджує звільнення від сплати адміністративного збору).
  6. Документ про сплату адміністративного збору (крім випадків, коли особа звільнена від сплати адміністративного збору).
  7. Документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно, зокрема один з наступних документів (договір, державний акт на право власності, рішення суду, свідоцтво на право власності тощо).

8

 

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до центру надання адміністративних послуг, повноваження якого поширюється на територіальну громаду.

9

Платність надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є платною, крім випадків коли особа відповідно до законодавства звільняється від оплати.

9.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

1. Закон України від 01.07.2004 року № 1952-IV  «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (в редакції Закону України від 26.11.2015 року № 834-VIII).

  1. Постанова КМУ від 25.12.2015 № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

9.2

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу

Адміністративний збір за державну реєстрацію прав справляється у наступних розмірах:

  1. за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно у строк 5 робочих днів - 0,1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних громадян;
  2. за державну реєстрацію права власності у строк 2 робочі дні - 1 прожитковий мінімум;
  3. за державну реєстрацію права власності у строк 1 робочий день, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 2 прожиткових мінімуми;
  4. за державну реєстрацію права власності протягом 2 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 5 прожиткових мінімумів. Адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округляється до найближчих 10 гривень.

Адміністративний збір справляється за одну надану послугу у сфері державної реєстрації прав. У разі надання однієї послуги у сфері державної реєстрації прав одночасно усім співвласникам нерухомого майна адміністративний збір справляється один раз у повному обсязі. У разі надання однієї послуги у сфері державної реєстрації прав співвласникам нерухомого майна окремо один від одного адміністративний збір справляється у повному обсязі з кожного із співвласників.

Звільняються від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав:

  1. фізичні та юридичні особи - під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному цим Законом;
  2. громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  3. громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали в зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а в зоні гарантованого добровільного відселення - не менше трьох років;
  4. громадяни, віднесені до категорії 4 потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
  5. інваліди Великої Вітчизняної війни, особи із числа учасників антитерористичної операції, яким надано статус інваліда війни або учасника бойових дій, та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
  6. інваліди I та II груп;
  7. Національний банк України;
  8. органи державної влади, органи місцевого самоврядування;
  9. інші особи за рішенням сільської, селищної,міської ради, виконавчий орган якої здійснює функції суб’єкта державної реєстрації прав.

У разі відмови у державній реєстрації прав та їх обтяжень адміністративний збір не повертається.

У разі відкликання заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень адміністративний збір підлягає поверненню.

9.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

Розрахунковий рахунок для внесення плати надається центром надання адміністративних послуг, який надає адміністративну послугу

10

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація права власності проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів. Також законодавством передбачено проведення державної реєстрації права власності у строки менші ніж у п’ять робочих днів, а саме:

- у строк два робочі дні;

- у строк один робочий день;

- у строк 2 години.

Строк державної реєстрації прав, визначений у днях, обраховується з дня реєстрації у базі даних заяв відповідної заяви про державну реєстрацію прав. Забороняється видавати заявнику документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав у строки, менші ніж ті, з урахуванням яких ним сплачено адміністративний збір за державну реєстрацію прав відповідно до частини першої статті 34 Закону України від 01.07.2004 року № 1952-IV.

11

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

У проведенні державної реєстрації права власності може бути відмовлено, якщо:

  1. заявлене речове право, обтяження не підлягають державній реєстрації відповідно до Закону України від 01.07.2004 року № 1952-IV;
  2. заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою;
  3. подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом України від 01.07.2004 року № 1952-IV;
  4. подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження;
  5. наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями;
  6. наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно;
  7. заяву про державну реєстрацію обтяжень щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем;
  8. після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону України від 01.07.2004 року № 1952-IV, не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав;
  9. заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дію;
  10. заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі;
  11. заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі прав;
  12. заявника, який звернувся із заявою про державну реєстрацію прав, що матиме наслідком відчуження майна, внесено до Єдиного реєстру боржників.

12

Результат надання адміністративної послуги

Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

13

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто (або уповноваженою особою) шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг або у електронному вигляді.

14

Примітка

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора