A A A K K K
для людей із порушенням зору
Михайлівська громада
Запорізька область, Василівський район

Внесення змін до облікових справ громадян, які потребують поліпшення житлових умов

Дата: 26.11.2019 15:36
Кількість переглядів: 763

Фото без опису

Файли для завантажування

 

Внесення змін до облікових справ громадян, які потребують поліпшення житлових умов

 

(назва адміністративної послуги)

 

Михайлівська селищна рада

 

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 

Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг

вул. Центральна, буд.21, смт. Михайлівка Михайлівського району Запорізької області,  72002

 

2

Інформація щодо режиму роботи виконавчого органу місцевого самоврядування та центра надання адміністративних послуг

«Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Михайлівської селищної ради:

Понеділок, вівторок, середа з 8-00 год. до 17-00 год.;

Четвер з 8-00 год. до 20-00 год.;

П’ятниця з 8-00 год. до 17-00 год.;

Субота з 8-00 год. до 16-00 год.

Без перерви на обід. Неділя – вихідний день

 

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти, веб-сайт

Тел./факс: (06132 2-19-85)

Веб-сайт: https://mihajlivska.gromada.org.ua/

Електронна пошта: possovet@meta.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

  1. Житловий кодекс Української РСР від 30.06.1983 року  № 5464-X.
  2. Закон України від 21.05.1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні».

5

Акти Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади

  1. Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджені постановою Ради Міністрів Української  РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня  1984 року № 470 (із змінами та доповненнями).

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення заявника, який перебуває на квартирному обліку

7

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заява про внесення змін в облікові дані квартирного обліку.
  2. Довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію.
  3. Паспорт.
  4. Свідоцтво про народження неповнолітніх дітей.
  5. Довідки про присвоєння ідентифікаційних кодів.
  6. Свідоцтво про одруження, та/або про розірвання шлюбу,  та/або про зміну прізвища.
  7. Свідоцтво про смерть.
  8. Документи, які дають право на включення заявника у пільгову чергу.

8

 

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до центру надання адміністративних послуг, повноваження якого поширюється на територіальну громаду.

9

Платність надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безоплатною.

10

Строк надання адміністративної послуги

До 38 робочих днів.

11

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

1.Виявлення в документах, поданих заявником, недостовірних відомостей.

2.Подання неповного пакету документів.

12

Результат надання адміністративної послуги

Внесення змін до облікових справ громадян, які потребують поліпшення житлових умов

13

Способи отримання відповіді (результату)

Звернення до  центру  надання  адміністративних  послуг, повноваження якого поширюється на територіальну громаду.

14

Примітка

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора