A A A K K K
для людей із порушенням зору
Михайлівська громада
Запорізька область, Василівський район

Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

Дата: 26.11.2019 15:37
Кількість переглядів: 339

Фото без опису

Файли для завантажування

 

Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

 

(назва адміністративної послуги)

 

Михайлівська селищна рада

 

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 

Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг

вул. Центральна, буд.21, смт. Михайлівка Михайлівського району Запорізької області,  72002

 

2

Інформація щодо режиму роботи виконавчого органу місцевого самоврядування та центра надання адміністративних послуг

«Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Михайлівської селищної ради:

Понеділок, вівторок, середа з 8-00 год. до 17-00 год.;

Четвер з 8-00 год. до 20-00 год.;

П’ятниця з 8-00 год. до 17-00 год.;

Субота з 8-00 год. до 16-00 год.

Без перерви на обід. Неділя – вихідний день

 

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти, веб-сайт

Тел./факс: (06132 2-19-85)

Веб-сайт: https://mihajlivska.gromada.org.ua/

Електронна пошта: possovet@meta.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

  1. Житловий кодекс Української РСР від 30.06.1983 року  № 5464-X.
  2. Закон України від 21.05.1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні».

5

Акти Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади

  1. Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджені постановою Ради Міністрів Української  РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня  1984 року № 470 (із змінами та доповненнями).
  2. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва  та  житлово-комунального  господарства  України від  17.05.2011 року № 47 «Про затвердження форми подання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов».

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява суб’єкта звернення про взяття на квартирний облік при виконавчому комітеті  за місцем проживання

7

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заява.
  2. Акт обстеження житлових умов.
  3. Довідка з місця проживання  про склад сім'ї та реєстрацію.
  4. Довідка з БТІ про наявність власності.
  5. Паспорти всіх повнолітніх членів сім’ї, які зараховуються на квартирний облік.
  6. Довідки про присвоєння ідентифікаційного номера заявника та всіх членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей, які перебувають разом із ним на квартирному обліку.
  7. Свідоцтва про народження неповнолітніх дітей.
  8. Свідоцтво про одруження або/та розірвання шлюбу.
  9. Довідки з місця роботи про займану посаду (навчання, Пенсійного фонду України), із зазначенням терміну роботи на посаді (навчання, отримання пенсії) та інформацією про те, чи перебувають члени сім'ї на квартирному обліку.
  10. У необхідних випадках до заяви додаються також медичний висновок, довідка (витяг із рішення виконавчого комітету селищної ради) про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам, копія договору піднайму жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму жилого приміщення в будинку житлово-будівельного кооперативу або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності.
  11. Громадяни, які беруться на облік на пільгових підставах або користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, вказують про це у заяві і надають відповідні документи:
  • медичний висновок;
  • посвідчення учасника бойових дій;
  • посвідчення інваліда праці І чи ІІ групи;
  • довідка МСЕК, яка видається інваліду;
  • довідка з управління праці та соціального захисту населення (для багатодітних сімей; одиноких матерів; сімей, що виховують дитину-інваліда);
  • довідка з місця роботи (для співробітників міліції та прокуратури, педагогічних працівників, ветеранів праці);
  • довідка (витяг із рішення) виконавчого комітету селищної ради про визнання житлового приміщення ветхим;
  • інші документи та довідки (у разі необхідності).

12. Громадяни, які беруться на облік з правом позачергового одержання жилих приміщень, вказують про це у заяві і надають відповідні документи:

  • посвідчення особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 1);
  • вкладка до посвідчення громадянина (ки), який (яка постраждав (ла) внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • довідка МСЕК, яка видається інваліду;
  • посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році (категорія 2);
  • посвідчення дитини, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи;
  • вкладка до посвідчення дитини, яка визнана інвалідом, інвалідність якої пов’язана з Чорнобильською катастрофою;
  • посвідчення громадянина, який має право на пільги, встановлені законодавством України для сімей загиблих (померлих) ветеранів війни;
  • посвідчення інваліда І групи, який має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів війни – інвалідів війни;
  • посвідчення інваліда ІІ групи, який має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів війни – інвалідів війни;
  • посвідчення інваліда ІІІ групи, який має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів війни – інвалідів війни;
  • посвідчення громадянина, який має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів військової служби;
  • посвідчення дружини (чоловіка), опікуна дітей померлого громадянина із числа (ліквідаторів, потерпілих) категорії 1, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою;
  • довідка (витяг із рішення) виконавчого комітету селищної ради про визнання житлового приміщення аварійним;
  • інші документи та довідки (у разі необхідності).

13. Інші документи при необхідності запитуються виконавчим комітетом селищної ради.

8

 

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до центру надання адміністративних послуг, повноваження якого поширюється на територіальну громаду.

9

Платність надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безоплатною.

10

Строк надання адміністративної послуги

До 38 робочих днів.

11

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

1. Виявлення в документах, поданих заявником, недостовірних відомостей.

2. Подання неповного пакету документів.

3. Відсутність підстав для постановки на квартирний облік.

12

Результат надання адміністративної послуги

Заявник отримує рішення про прийняття або про відмову у прийнятті на квартирний облік.

13

Способи отримання відповіді (результату)

Звернення до  центру  надання  адміністративних  послуг, повноваження якого поширюється на територіальну громаду.

14

Примітка

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора