Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов
|
|
(назва адміністративної послуги)
|
|
Михайлівська селищна рада
|
|
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
|
|
Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги
|
1
|
Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг
|
вул. Центральна, буд.21, смт. Михайлівка Михайлівського району Запорізької області, 72002
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи виконавчого органу місцевого самоврядування та центра надання адміністративних послуг
|
«Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Михайлівської селищної ради:
Понеділок, вівторок, середа з 8-00 год. до 17-00 год.;
Четвер з 8-00 год. до 20-00 год.;
П’ятниця з 8-00 год. до 17-00 год.;
Субота з 8-00 год. до 16-00 год.
Без перерви на обід. Неділя – вихідний день
|
3
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти, веб-сайт
|
Тел./факс: (06132 2-19-85)
Веб-сайт: https://mihajlivska.gromada.org.ua/
Електронна пошта: possovet@meta.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
- Житловий кодекс Української РСР від 30.06.1983 року № 5464-X.
- Закон України від 21.05.1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні».
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади
|
- Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджені постановою Ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року № 470 (із змінами та доповненнями).
- Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 17.05.2011 року № 47 «Про затвердження форми подання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов».
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
6
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Заява суб’єкта звернення про взяття на квартирний облік при виконавчому комітеті за місцем проживання
|
7
|
Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги
|
- Заява.
- Акт обстеження житлових умов.
- Довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію.
- Довідка з БТІ про наявність власності.
- Паспорти всіх повнолітніх членів сім’ї, які зараховуються на квартирний облік.
- Довідки про присвоєння ідентифікаційного номера заявника та всіх членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей, які перебувають разом із ним на квартирному обліку.
- Свідоцтва про народження неповнолітніх дітей.
- Свідоцтво про одруження або/та розірвання шлюбу.
- Довідки з місця роботи про займану посаду (навчання, Пенсійного фонду України), із зазначенням терміну роботи на посаді (навчання, отримання пенсії) та інформацією про те, чи перебувають члени сім'ї на квартирному обліку.
- У необхідних випадках до заяви додаються також медичний висновок, довідка (витяг із рішення виконавчого комітету селищної ради) про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам, копія договору піднайму жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму жилого приміщення в будинку житлово-будівельного кооперативу або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності.
- Громадяни, які беруться на облік на пільгових підставах або користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, вказують про це у заяві і надають відповідні документи:
- медичний висновок;
- посвідчення учасника бойових дій;
- посвідчення інваліда праці І чи ІІ групи;
- довідка МСЕК, яка видається інваліду;
- довідка з управління праці та соціального захисту населення (для багатодітних сімей; одиноких матерів; сімей, що виховують дитину-інваліда);
- довідка з місця роботи (для співробітників міліції та прокуратури, педагогічних працівників, ветеранів праці);
- довідка (витяг із рішення) виконавчого комітету селищної ради про визнання житлового приміщення ветхим;
- інші документи та довідки (у разі необхідності).
12. Громадяни, які беруться на облік з правом позачергового одержання жилих приміщень, вказують про це у заяві і надають відповідні документи:
- посвідчення особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 1);
- вкладка до посвідчення громадянина (ки), який (яка постраждав (ла) внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- довідка МСЕК, яка видається інваліду;
- посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році (категорія 2);
- посвідчення дитини, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи;
- вкладка до посвідчення дитини, яка визнана інвалідом, інвалідність якої пов’язана з Чорнобильською катастрофою;
- посвідчення громадянина, який має право на пільги, встановлені законодавством України для сімей загиблих (померлих) ветеранів війни;
- посвідчення інваліда І групи, який має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів війни – інвалідів війни;
- посвідчення інваліда ІІ групи, який має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів війни – інвалідів війни;
- посвідчення інваліда ІІІ групи, який має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів війни – інвалідів війни;
- посвідчення громадянина, який має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів військової служби;
- посвідчення дружини (чоловіка), опікуна дітей померлого громадянина із числа (ліквідаторів, потерпілих) категорії 1, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою;
- довідка (витяг із рішення) виконавчого комітету селищної ради про визнання житлового приміщення аварійним;
- інші документи та довідки (у разі необхідності).
13. Інші документи при необхідності запитуються виконавчим комітетом селищної ради.
|
8
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до центру надання адміністративних послуг, повноваження якого поширюється на територіальну громаду.
|
9
|
Платність надання адміністративної послуги
|
Адміністративна послуга є безоплатною.
|
10
|
Строк надання адміністративної послуги
|
До 38 робочих днів.
|
11
|
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги
|
1. Виявлення в документах, поданих заявником, недостовірних відомостей.
2. Подання неповного пакету документів.
3. Відсутність підстав для постановки на квартирний облік.
|
12
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Заявник отримує рішення про прийняття або про відмову у прийнятті на квартирний облік.
|
13
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Звернення до центру надання адміністративних послуг, повноваження якого поширюється на територіальну громаду.
|
14
|
Примітка
|
|