Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно, іпотеки
Файли для завантаження |
Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно, іпотеки |
|
|||
(назва адміністративної послуги) |
|
|||
Михайлівська селищна рада |
|
|||
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
|
|
|||
Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги |
||||
1 |
Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг |
вул. Центральна, буд.21, смт. Михайлівка Михайлівського району Запорізької області, 72002 |
||
2 |
Інформація щодо режиму роботи виконавчого органу місцевого самоврядування та центра надання адміністративних послуг |
«Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Михайлівської селищної ради: Понеділок, вівторок, середа з 8-00 год. до 17-00 год.; Четвер з 8-00 год. до 20-00 год.; П’ятниця з 8-00 год. до 17-00 год.; Субота з 8-00 год. до 16-00 год. Без перерви на обід. Неділя – вихідний день
|
||
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти, веб-сайт |
Тел./факс: (06132 2-19-85) Веб-сайт: https://mihajlivska.gromada.org.ua/ Електронна пошта: possovet@meta.ua |
||
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||||
4 |
Закони України |
|
||
5 |
Акти Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади |
|
||
Умови отримання адміністративної послуги |
||||
6 |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Наявність права власності |
||
7 |
Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги |
|
||
8
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до центру надання адміністративних послуг, повноваження якого поширюється на територіальну громаду. |
||
9 |
Платність надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга є платною, крім випадків коли особа відповідно до законодавства звільняється від оплати. |
||
9.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
1. Закон України від 01.07.2004 року № 1952-IV «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (в редакції Закону України від 26.11.2015 року № 834-VIII).
|
||
9.2 |
Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу |
Адміністративний збір за державну реєстрацію інших речових прав відмінних від права власності (крім іпотеки) справляється у наступних розмірах: 1) за державну реєстрацію речових прав, похідних від права власності - 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб; 2) за державну реєстрацію речових прав у строк 2 робочі дні - 0,5 прожиткового мінімуму для працездатних осіб ; 3) за державну реєстрацію права власності у строк 1 робочий день, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 1 прожитковий мінімум для працездатних осіб; 4) за державну реєстрацію права власності протягом 2 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 2,5 прожиткового мінімуму для працездатних осіб. За державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки справляється адміністративний збір у розмірі 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округляється до найближчих десяти гривень. Адміністративний збір справляється за одну надану послугу у сфері державної реєстрації прав. У разі відмови у проведенні реєстраційних дій адміністративний збір не повертається. У разі відкликання заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень адміністративний збір підлягає поверненню. Звільняються від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав: 1) фізичні та юридичні особи - під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному Законом України від 01.07.2004 року № 1952-IV; 2) громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи; 3) громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали в зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а в зоні гарантованого добровільного відселення - не менше трьох років; 4) громадяни, віднесені до категорії 4 потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років; 5) інваліди Великої Вітчизняної війни, особи із числа учасників антитерористичної операції, яким надано статус інваліда війни або учасника бойових дій, та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи; 6) інваліди I та II груп; 7) Національний банк України; 8) органи державної влади, органи місцевого самоврядування; 9) інші особи за рішенням сільської, селищної, міської ради,виконавчий орган якої здійснює функції суб’єкта державної реєстрації прав. У разі якщо державна реєстрація права власності або інших похідних речових прав, відмінних від права власності, проводиться у строки менші, ніж передбачені статтею 19 Закону України від 01.07.2004 року № 1952-IV, особи, визначені пунктами 1-9 цієї частини, не звільняються від сплати адміністративного збору. |
||
9.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
Розрахунковий рахунок для внесення плати надається центром надання адміністративних послуг, який надає адміністративну послугу |
||
10 |
Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація інших речових прав (крім іпотеки) проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів. Також законодавством передбачено проведення державної реєстрації інших речових прав (крім іпотеки) у строки менші ніж у п’ять робочих днів, а саме: - у строк два робочі дні; - у строк один робочий день; - у строк 2 години . Державна реєстрація обтяжень, іпотек речових прав проводиться у строк, що не перевищує двох робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав. Строк державної реєстрації прав, визначений у днях, обраховується з дня реєстрації у базі даних заяв відповідної заяви про державну реєстрацію прав. Забороняється видавати заявнику документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав у строки, менші ніж ті, з урахуванням яких ним сплачено адміністративний збір за державну реєстрацію прав відповідно до частини першої статті 34 Закону України від 01.07.2004 року № 1952-IV. |
||
11 |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
У проведенні державної реєстрації іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно може бути відмовлено, якщо: 1) заявлене речове право, обтяження не підлягають державній реєстрації відповідно до Закону України від 01.07.2004 року № 1952-IV; 2) заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою; 3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом України від 01.07.2004 року № 1952-IV; 4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження; 5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями; 6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно; 7) заяву про державну реєстрацію обтяжень щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем; 8) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону України від 01.07.2004 року № 1952-IV, не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав; 9) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дію; 10) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі; 11) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі прав; 12) заявника, який звернувся із заявою про державну реєстрацію прав, що матиме наслідком відчуження майна, внесено до Єдиного реєстру боржників. |
||
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. |
||
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто (або уповноваженою особою) шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг або у електронному вигляді відповідно до законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу, а також електронного цифрового підпису. |
||
14 |
Примітка |
|