A A A K K K
для людей із порушенням зору
Михайлівська громада
Запорізька область, Василівський район

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Дата: 30.10.2019 08:01
Кількість переглядів: 392

Фото без опису

Файли для завантаження

 

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

(назва адміністративної послуги)

 

Михайлівська селищна рада

 

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 

Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг

вул. Центральна, буд.21, смт. Михайлівка Михайлівського району Запорізької області, 72002

2

Інформація щодо режиму роботи виконавчого органу місцевого самоврядування та центра надання адміністративних послуг

«Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Михайлівської селищної ради:

Понеділок, вівторок, середа з 8-00 год. до 17-00 год.;

Четвер з 8-00 год. до 20-00 год.;

П’ятниця з 8-00 год. до 17-00 год.;

Субота з 8-00 год. до 16-00 год.

Без перерви на обід. Неділя – вихідний день

 

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти, веб-сайт

Тел./факс: (06132 2-19-85)

Веб-сайт: https://mihajlivska.gromada.org.ua/

Електронна пошта: possovet@meta.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

  1. Закон України від 01.07.2004 року № 1952-IV  «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (в редакції Закону України від 26.11.2015 року № 834-VIII).

5

Акти Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади

  1. Постанова КМУ від 25.12.2015 № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
  2. Постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява фізичної особи або її законного представника, представника на підставі довіреності, посвідченої в     установленому законом порядку, на отримання адміністративної послуги за встановленою формою.

7

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Документ, що посвідчує особу, передбачений Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». У разі коли

заявником є іноземець, документом, що посвідчує особу такого заявника, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця. У разі коли заявником є державний службовець або посадова особа місцевого самоврядування, під час виконання посадових обов’язків

документом, що посвідчує особу такого заявника, є службове посвідчення. У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи. У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи за документом, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.

  1. Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

8

 

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до центру надання адміністративних послуг, повноваження якого поширюється на територіальну громаду.

9

Платність надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є платною.

9.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

1. Закон України від 01.07.2004 року № 1952-IV  «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (в редакції Закону України від 26.11.2015 року № 834-VIII).

9.2

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу

За надання інформації у паперовій формі - 0,025 розміру прожиткового мінімуму.

За надання інформації в електронній формі - 0,0125 розміру прожиткового мінімуму.

За надання інформації адвокатам, нотаріусам – 0,04 розміру прожиткового мінімуму.

Адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму для працездатних

осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округляється до найближчих десяти гривень.

9.3

Розрахунковий рахунок для внесення

плати

Розрахунковий рахунок для внесення плати надається центром надання адміністративних послуг, який надає адміністративну послугу

10

Строк надання адміністративної послуги

Інформація з Державного реєстру прав у паперовій формі

надається у строк, що не перевищує одного робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав.

11

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

У наданні інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно може бути відмовлено, у разі невнесення плати за надання інформації або внесення її не в повному обсязі.

12

Результат надання адміністративної послуги

Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в паперовій або електронній формі.

13

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто (або уповноваженою особою) шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг або у електронному вигляді.

14

Примітка

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора