A A A K K K
для людей із порушенням зору
Михайлівська громада
Запорізька область, Василівський район

Приватизація державного житлового фонду

Дата: 26.11.2019 15:33
Кількість переглядів: 801

Фото без опису

Файли для завантажування

 

Приватизація державного житлового фонду

 

(назва адміністративної послуги)

 

Михайлівська селищна рада

 

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 

Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг

вул. Центральна, буд.21, смт. Михайлівка Михайлівського району Запорізької області,  72002

2

Інформація щодо режиму роботи виконавчого органу місцевого самоврядування та центра надання адміністративних послуг

«Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Михайлівської селищної ради:

Понеділок, вівторок, середа з 8-00 год. до 17-00 год.;

Четвер з 8-00 год. до 20-00 год.;

П’ятниця з 8-00 год. до 17-00 год.;

Субота з 8-00 год. до 16-00 год.

Без перерви на обід. Неділя – вихідний день

 

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти, веб-сайт

Тел./факс: (06132 2-19-85)

Веб-сайт: https://mihajlivska.gromada.org.ua/

Електронна пошта: possovet@meta.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

  1. Закон України  від 19.06.1992 року № 2482-XII «Про приватизацію державного житлового фонду».

5

Акти Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади

  1. Постанова Кабінету міністрів України «Про механізм впровадження Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» від 08.10.1992 № 572.
  2. Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16 грудня 2009 року № 396 «Про затвердження Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян».

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення заявника

7

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заява на приватизацію квартири (будинку) або жилого приміщення у гуртожитку.
  2. Довідка про склад сім'ї та займані приміщення.
  3. Копія ордера про надання жилої площі (копія договору найму жилої площі у гуртожитку).
  4. Довідка, що підтверджує невикористання громадянином житлових чеків для приватизації державного житлового фонду.
  5. Заява - згода тимчасово відсутніх членів сім'ї наймача на приватизацію квартири (будинку) або  жилих приміщень у гуртожитку.

За неповнолітніх членів сім'ї наймача рішення щодо приватизації житла приймають батьки (усиновлювачі) або піклувальники. Згоду на участь у приватизації дітей вони засвідчують своїми підписами у заяві біля прізвища дитини. Якщо дитина віком від 14 до 18 років (настає неповна цивільна дієздатність особи), додатково до заяви додається письмова нотаріально засвідчена згода батьків (усиновлювачів) або піклувальників.

8

 

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються особисто або уповноваженим представником.

9

Платність надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безоплатною.

10

Строк надання адміністративної послуги

До 32 робочих днів.

11

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

1. Квартира або житлове приміщення в гуртожитку не підлягає приватизації згідно із законодавством.

2. Квартира або житлове приміщення в гуртожитку не належить до державного житлового фонду.

3. Документи надані не в повному обсязі, оформлені неналежним чином.

12

Результат надання адміністративної послуги

Рішення виконавчого комітету щодо приватизації державного житлового фонду та видача відповідного рішення заявнику.

13

Способи отримання відповіді (результату)

Звернення до  центру  надання  адміністративних  послуг, повноваження якого поширюється на територіальну громаду.

14

Примітка

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора